Darra tulee kyllä mutta minä määrään päivän

Hola!
Tässä tulis pikkukuvapläjäys tältä kesältä, nää menee sillee uusimmasta vanhempaan ja kaikki on mun puhelimella otettuja eli moikka laatu :-) !

IMG_1785-horz
1. & 2. Viimeviikonloppuna lähössä perjantaita viettämään. Oli raju ilta. hehe
IMG_1755-horz
1. & 2. Uustukka -fiilistelykuvia! 
IMG_1746-horz
1. Lähössä sukujuhliin, jäätävä hangover päällä ! :-D Onneks tasottavaa löyty.. 2. Juhlissa nättinä pikkuveikan kanssa. Ei vissii kiinnostanu oikee noi partyt.
IMG_1743-horz
1. Miks musta tuntuu, että mun puhelin on täynnä mun pärstän kuvia. Varsinkin aina perjantai-illoilta. 
2. Ooteltiin kyytiä Peatan kanssa ja nähtävästi jonku muunki :-D 
IMG_1736-tile
1. Käytii uistelee, muistan tolta reissulta vaan sen kuinka jäätävä pissahätä mulla oli :-D 2. Mökillä tossa joskus, sieltä on muute kuvia joita tännekki vois tunkee. ps. noi ravut oli pelottavia. 3. Töissä tuli vastaan tämmönen söpö hevilettilehmä :-) 4. Hahaaa hyi jumalauta, siivottiin Peatan kanssa navetan kaappeja nii tehtiin tämmönen fossiililöydös :-D Toi on siis hiirulainen. 
IMG_1665-horz
1. Veneilemässä ja ottamassa arskaa feat. karpalolonkero ja paras seura. 2. Minä savusaunan ja kultalonkeron jäljiltä. Nätti inkkarimaalaus, vaikka itsesanonki! 3. Sisarusrakkautta♥ samaa näköö, eiks vaa?
IMG_1644-tile
1. Meille annettii harjottelussa hommaks maalata katto. Eli siellä mä kauhassa heiluin ja Peatta ratissa, ihme ku oon vielä tässä iha yhtenä kappaleena :-D 2. Loppusuoralla! Oli aika paska homma, mut tulipaha tehtyä! 3. Maalinenminä. 4. Ei vissii kauheesti kiinnostanu tehä töitä ku igseen kerkes tälläsiä kuvaamaan xd
IMG_1541-tile
1. Eka päivä töissä, vielä hymyilyttää :-D 2. Vielä seuraavanaki aamuna hymy pyllyssä :-D 3. Meiä uljas monsteriratsu, mä jopa opin ajamaan tolla jotenkuten!!1 :-D 4. Tylsää töissä part. 1098935
IMG_1629-tile
1. & 2. Pari instanaamaa, vaihteeks
IMG_1578-tile
1. Peatan porukat jätti meille talon pariks päivää, ja mitä siitä seuraskaa :-D 2. & 3. & 4. Nii ja mähän en sitte kaljasta tykänny, oikeesti

Lisää tämmösiä postauksia?

4 kommenttia:

  1. hahah nii huippu toi ''Peatan porukat jätti meille talon pariks päivää, ja mitä siitä seuraskaa'' :---D no mut aika perus! ootte upeita! :)

    VastaaPoista
  2. tee vaan lisää, just kivoja tällaset:-)

    VastaaPoista
  3. Hei asutko maalla vai ootko vaa opiskelemassa jossai maatalousoppilaitoksessa? Tuli vaa mielee tosta lehmäkuvasta :D mä asun maalla ja meillä on lehmiä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asun maalla ja oon maatalousoppilaitoksessa, mutta meillä ei oo lehmiä :) !

      Poista